3 Mart 2014 Pazartesi

Antalya Maratonu (Runtalya)

1 Mart sabahı saat 1:00' de Antalya' ya indik. Otele yerleşip güzel bir uyku çektikten sonra sabah Konyaaltı' nda mis gibi ılık ve nemli deniz havasında sabah koşumuzu yaptık. Öğlen olmadan Terra City' de bulunan Runtalya standından yarış kitlerimizi aldık ve makarna partisinde makarnalarımızı afiyetle yedik.

Yarı Maraton Standı



Öğleden sonra Rixos' a geçip Adım Adım organizasyonuna katıldık. Sırasıyla Alper Dalkılıç' ın harika Avusturalya ultramaraton filmini ve sunumunu hemen ardından Yonca Tokbaş' ın Sochi 2014 olimpiyatlarında meşale taşımasının hikayesi ve güzel konuşmasını hemen ardından Adım Adım sunumlarını dinledik. Çok keyifli ve dolu dolu bir organizasyon oldu emeği geçen herkese kocaman tebrikler.

Adım Adım

Yarış sabahı saat 6:00' da hafif bir kahvaltı yapıp beklemeye geçtik. Saat 8:40' da her koşu öncesi olduğu gibi hafif bir gerginlik ile yürüyerek yarış alanına geldik. Uygun hava koşullarında yarışa başladık. İkinci yarı maraton yarışım olması sebebiyle oldukça temkinli koştum ve fazlaca zorlanmadan yarışı tamamladım. 

Resmi sonuç

Çok güzel manzaralar eşliğinde ve neredeyse hiç yokuş olmayan bir güzergahta koştuk. Yarış boyunca her 2.5 km' de bir su istasyonları, birkaç istasyonda bir powerade ve meyve ikramları sayesinde konforlu bir koşu gerçekleştirdik. Yarış bitiminde aynı ikramlar devam etmekle birlikte cam piramit ve ödül alanında koşuculara ikramlar ve lojistik destek devam etti.
 

Madalya ve göğüs no

Yarış sonrasında hızlıca oteli gidip hazırlandıktan sonra tam maratonculara destek ve fotoğraf çekmek yarış alanına döndüm.
 

Adım Adım koşusu.

Adım Adım
 
Bizim cengaverler Tolga ve Özgür, tam maratonu 3.26 ve 3.44 gibi derecelerle harika koştular.

Tebrikler arkadaşlar, harikaydınız.

Çok keyifli bir haftasonu ve organizasyonu geride bıraktık. Önümüzdeki sene Runtalya hedefim 1:40 veya altında bir derece. Emeği geçen herkese tekrar teşekkürler.

1 yorum:

  1. Helal olsun canım abim azmine sporcu ruhuna hayranım iyi ki varsın :)
    Taha

    YanıtlaSil