26 Ekim 2014 Pazar

6. Zeytinburnu Cumhuriyet Koşusu


Benim ikinci kez katıldığım toplamda altıncısı düzenlenen Zeytinburnu Cumhuriyet koşusunun istikrarla devamından dolayı Zeytinburnu Belediyesini ve Beştelsiz spor kulübünü (Asım hocayı) canı gönülden tebrik ediyorum.

Logo

Tecrübeli eller tarafından organize edildiği için bu yılda baştan ayağa çok başarılı bir organizasyon gerçekleşti, özellikle madalya tasarımını çok beğendim, düşünen ve emeği geçen herkese teşekkürler. 

Güzel tasarım ve ciddi emek

1100 kişinin kayıt yaptırdığı koşuya 657 katılım oldu, katılım oranı ise ~%60 olarak gerçekleşti. Koşu Zeytinburnu belediyesi önünden başlayıp yine belediye önünde sonlandı.

Parkur

Koşu boyunca eğim fazla olmamakla birlikte ince ince hep inip çıkıyorsunuz. ~43 dakikada koşuyu tamamladım.  Bu 43 dakikanın ~19 dakikasını iniş, ~18 dakikasını çıkış, ~6 dakikasını ise düz zeminde koşarak tamamladım.       

Eğim / Yükseklik Grafiği

 İyi koşular.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder