14 Ekim 2014 Salı

4. Darıca Yarı Maratonu

Yine bir yarış sabahı, sabah erken saatte etkinlik alanına ulaştık, kitlerimizi teslim aldıktan sonra başlangıç noktasında yerimizi aldık. Silahın ateşlenmesi ile yarışa başladık.


Yarışa tempolu başladım hemen başlangıçtaki yokuşlar biraz zorlasada 8. km' ye kadar parkur makul olduğundan 4 *pace' e yakın ortalama ile devam ettim.  8 ila 10. km' ler arası yokuşlara rağmen ilk 10 km' yi 49:20 ile tamamladım.

Darıca Yarı Maratonu Parkuru

13. km' ye kadar yine makul olan parkur, bu noktadan 20. km' ye kadar bitmek bilmeyen yokuşlarla devam etti. Her ileri baktığımda ufukta duvar gibi dikilen yokuş görmek çok yıpratıcı olsada güzel havanında yardımıyla yarışı 1:51:10 gibi bir süre ile tamamlayabildim.

Darıca Yarı Maratonu Eğim Grafiği

Organizasyonu genel olarak beğendim, su ve sünger istasyonları sıklıkları açısından yeterliydi ancak su dağıtımının doğru organize edilememesi sebebiyle yarısı içilmiş bir şişe su dışında hiçbir istasyonda su bulamadım. Yarış sonunda verilen çanta ise içerik açısından son derece tatmin ediciydi.

Teşekkürler > Sevda Kündü

Parkur bir yarı maraton için son derece yokuşlu, Bayramoğlu dışında ilgi çekici bir ambiyans bulunmuyor ve genelde sokak içlerinde koşuluyor. Ancak ülkede düzenlenen 3-5 tane yarı maratondan biri olması ve özveri ile devam ettirilmesinden dolayı hem takdir edilmeli hemde desteklenmelidir.

İyi koşular.


*pace : km/dakika

1 yorum:

  1. tebrik ederim hem ülkede az olan bu yarışı taktir etmenizden ötürü (ki eksiklikler olabilir) hem de bitirdiğiniz dereceden dolayı :)

    Zafer YAZICI

    YanıtlaSil