26 Ocak 2014 Pazar

Geyik Koşuları

Geyik koşuları Belgrad ormanında, yakınında Geyik Çiftliği olan mesire alanında Macera Akademisi tarafından düzenlenmekte ve her yıl Ocak, Mart ve Ekim aylarında 4K, 14K, 28K (2*14K) ve Bambi koşuları (12 yaş altı) kategorilerinde koşulmaktadır.

Logo, km belirtilmiş harita, eğim grafiği

İlk katıldığım koşu yarışı olması sebebiyle benim için değerli bir etkinliktir. Mart 2013' de ilk kez katıldığım koşuda (14K), koşu camiasından insanlarla tanışmak ve o sıralardaki form seviyesiyle koşuyu tamamlayabilmek benim için önemli bir eşiğin aşılmasını sağlamıştır.

2. katılım, Ekim 2013

Bu kez (3. kez) ise erken kayıt ile 28K koşusuna kayıt olmuş ve hazırlıklarımı buna göre planlamıştım. Ancak Ocak ayının ilk haftası yakalandığım grip iki haftadan fazla etkili olunca koşuyu 14K olarak değiştirmek zorunda kaldım.

Koşuya gelince Pazar sabahı oldukça soğuk bir havada saat 9:30' da koşuya başladık. Önceki koşularda olduğu gibi ilk 7-8 km' lik bölümde oldukça zorlandım. Bu bölümde parkurun zor olması ve mevsim itibariyle parkurun oldukça çamurlu, ağır ve kaygan olması ilave zorlayıcı etkenler olarak bizleri zorladı. Kalan 6-7 km'lik bölümde hem parkurun bir miktar daha stabil olması hemde ortalama bir tempo yakalamış olmam sebebiyle daha rahat koşarak koşuyu 1:30:42 derece ile tamamladım.

Ocak 2014

Son olarak; bilgilendirmeler, parkur işaretlemeleri, su istasyonları, ödül töreni ve ikramlar düşünüldüğünde tüm organizasyon oldukça başarılıydı. Geçen sene yarış kiti içinde buff bulunuyordu bu kez Asics T-shirt ve çanta olması güzel bir sürpriz oldu. Aynı değişikliğin madalya tasarımlarında da olması hoş olacaktır.

3 yorum:

  1. Serkanım Kim tutar seni her geçen gün daha iyiye

    YanıtlaSil
  2. arkadaşım burhan felek atletizm sahası yıkımları başladı akşamları nerede koşulara devam ediyorsun bilgilendirirsen sevinirim ?

    YanıtlaSil